Meteen naar de content

Gekozen met zorg, geleverd met vertrouwen.

Gratis verzending naar Nederland & België!

    Ruilen & Retouren

    Verzending naar NL & BE

    Wij bieden gratis verzending aan voor al onze bestellingen in Nederland en België.

    • Producten die op voorraad zijn, hebben een verzending van 4 - 6 werkdagen.

    • Voor producten die direct vanuit de fabrikant worden verzonden, wordt de levertijd gemiddeld 7–14 werkdagen.

    Wij doen ons uiterst het beste om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Als uw pakket onderweg is, ontvang u van ons de track & trace-gegevens, zodat u uw bestelling op ieder moment kunt volgen.

    Retourbeleid

    Uw tevredenheid is voor ons belangrijk. Mocht u niet tevreden zijn met uw aankoop, dan kunt u het artikel binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.

    Hoe werkt retourneren?

    1. Vul het retourformulier volledig en correct in.

    2. Voeg het ingevulde formulier toe bij het retourpakket.

    3. Zorg ervoor dat het product in de originele verpakking en ongebruikt wordt teruggestuurd.

    4. Verstuur het pakket met een track & trace code (op eigen kosten) en deel deze code met ons per e-mail.

    Voorwaarden voor retourneren
    Voor een geldige terugbetaling dient het afgesloten artikel aan de volgende richtlijnen te voldoen:

    • Het artikel dient in originele staat te zijn, inclusief alle labels en verpakking.

    • Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn.

    • Hygiëneproducten (zoals ondergoed, lingerie, panty's, beauty- en verzorgingsproducten) nemen wij niet retour.

    • Producten die worden gekocht tijdens een uitverkoop of gewonnen via winacties kunnen niet worden gekocht. 

    • Retourzendingen gaan rechtstreeks naar de fabrikant in het buitenland. Houd er rekening mee dat de retourkosten hoger kunnen zijn; actuele tarieven vindt u op de websites van PostNL of DHL.

    Terugbetalingen

    Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, storten wij het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug op uw rekening.

    Mocht de terugbetaling langer duren:

    • Controleer eerst uw eigen bankrekening

    • Neem indien nodig contact op met uw creditcardmaatschappij of bank.

    • Indien de terugbetaling daarna nog steeds niet zichtbaar is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@salesa.nl

    Voorwaarden:

    • Kosten retourzending : De kosten voor het retourneren van een artikel zijn voor eigen rekening. Retourzendingen dienen te worden teruggestuurd naar onze leveranciers in het buitenland. Houd er rekening mee dat deze kosten hoger kunnen uitvallen. De actuele tarieven vindt u op de websites van PostNL of DHL.

    • Hygiëneproducten : Artikelen zoals ondergoed, lingerie, panty's beauty- en verzorgingsproducten kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.

    • Uitverkoop en winacties : Retourneringen van artikelen die zijn aangeschaft in de uitverkoop of verkregen via winacties zijn niet mogelijk. In sommige gevallen bieden wij de mogelijkheid om het artikel om te ruilen voor een voucher.

    • Originele verpakking : Het artikel dient altijd in de originele verpakking te worden teruggestuurd.

    • Track & Trace : Wij adviseren u het retourpakket altijd voorzien van een track & trace code (op eigen kosten). Dit is van groot belang voor een succesvolle afhandeling. Hoeveelheid u het pakket retourneert, terwijl wij u vriendelijk zijn om de track & trace-code (foto of link) per e-mail met ons te delen.

    • Retourformulier : Voeg het volledig ingevulde retourformulier altijd toe aan het retourpakket.

    • Staat van het product : Het artikel dient ongebruikt, onbeschadigd en verzegeld (indien van toepassing) te worden geretourneerd. Producten die gebruikssporen vertonen of door externe factoren zijn beschadigd, kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

    Contactgegevens

     Heeft u vragen over uw retour? Wilt u wat kwijt? Wij helpen u graag verder!

                   Voor vragen of opmerkingen kunt u mailen naar info@salesa.nl